سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

خوابگاه

میخواستم بنویسم اما الان همه چی یادم رفت. به خانوم شین گفتم بخواب. من هم قرار شد بخوابم اما نخوابیدم. ساعت ۱ را هم رد کرده. باید آرام تایپ کنم آخر این کیبورد امیرعلی خیلی صدا میدهد و امیرعلی اینجا خواب است.اولین کلمه را که نوشتم یکهو ۳متر پرید. امیرعلی دوست خوبی است. اصلا به نظرم هر کسی در زندگی باید یک امیرعلی داشته باشد. قدر امیرعلی های زندگی تان را با وجود کم عقلی ها و بی شعوری هایشان بدانید. 

 

امیرعلی آمد دنبالم تا شب نروم خوابگاه. خوابگاه اتاقی ۱۶ متری است که چهار نفر می توانند آنجا بخوابند٫ برای همین بهش میگویند خوابگاه. در خارج بهش میگویند دورمیتوری که من فقط می دانم دور یعنی در و از معنی میتوری اطلاع دقیقی ندارم. خلاصه هر چیزی که هست معنایی جز مکان خواب دارد. البته همیشه امیرعلی نمیتواند بیاید دنبالم و اغلب اوقات من همان خوابگاه هستم. می دانید یک نفر با مثانه پر برود دستشویی و با مثانه ترکیده برگردد یعنی چی؟ در حد گردان برود خط مقدم و گروهان برگردد مطرح است. ۱۰۰ نفریم و ۳ تا توالت و دو تا حموم. جزامی هم نیستیم. حمام هم می رویم. دستشویی هم می رویم. رتبه های تک رقمی کنکور ارشد هم هستیم.  همین ای یو بی بیروت که سه ماه کارآموزی آنجا بودم و البته ۳ سال خاطره برایم مانده هر چهار نفر دو توالت داشتند و دو حمام. دختر هم می توانستی بیاوری البته تا قبل از ۸ شب. اینجا پسرخاله مان را هم نمیتوانیم بیاوریم.

از هم اتاقی های جدیدم راضی ام. حداقل خوبی این ۳ نفر هم اتاقی ام این است که برخلاف هم اتاقی های قبلی ام ۳ نفرند! برخلاف آن هم اتاقی های سابق که نیازی نیست بگویم داستانشان چه بوده و خودتان لطفا حدس بزنید شبها بیدار نیستند و کل صبح خواب. فیلم سوپر هم اگر می بینند در خلوت خودشان می بینند.  

 

اول سال تحصیلی خواستم دیگر خوابگاه نمانم.جایی اجاره کنم. بنگاه هم رفتم. قیمت ها را که دیدم برگشتم. بنگاهی که می پرسید چقدر در نظر داری که بدهی وقتی مبلغ پیشنهادی من را می شنید جوری پوزخند می زدند و گهگاه می خندیدند که انگار پست قبلی ام را برایشان می خوانم. نه پول پیش نه اجاره به اندازه کافی نبود. دلم نمی آید. پول که علف خرس نیست. خانوم شین می گفت خست نکن٫ اجاره کن! بنده ی خدا.  

 

این سری کسری داشت می گفت که می خواهد جایی را اجاره کند ۱۵۰ تومن در ماه هم می دهد. من گفتم من هم ۵ تومن میگذارم میشود ۵ پیش ۱۵۰ اجاره که سگدونی که سهل است مرغدونی هم گیرمان نمی آید. گیر هم بیاید باید زوج و فرد می کردیم چون بعید بود هردویمان آن تو جا شویم. کسری گفت جهنم و ضرر ماهی ۲۰۰ می دهد. باز هم از نظر من فرقی نداشت.البته کسری در اداامه گفت قرار است ۷ تومن هم از مادرش بگیرد و با ماهی ۲۰۰ که می گذارد خودش تنها یک جا اجاره کند و به ۵ تومن من هم نیازی نخواهد بود و به طبع به حضور بنده برای گرم کردن محفل خانه اش نیازی ندارد. 

  

پیرزنی٫ پیرمردی٫ چیزی هم پیدا نشد که نیاز به همخانه داشته باشد که هم عصای پیری اش باشم و هم اینکه شبی نصفه شبی اگر جان به جان آفرین تسلیم کرد به بچه ها و نوه هایش خبر دهم که بیایند جمعش کنند. خلاصه اگر از این کیس ها داشتید خبرم کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
solena یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ http://s0lena.blogsky.com

عجب!دنبال چه کیس های هسین شما.دردسر میخرید آ

mahraz یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

بی پولی عزیزان...انسان را به کیس های بدتر از این هم می کشاند

نام خانوادگی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

مهراز من نوشته های تو رو می خونم اصلاً یادم می ره چه موجود وحشتناکی بودی، موقع نوشتن خیلی مظلوم و کودن به نظر میای!

شایان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

فرق خوابگاه با خونه میدونی چیه؟؟
حداقلش اینه که تو یکی گرسنه نمی مونی.

مهراز یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

نام خانوادگی عزیز...
من نمی دونم شما من رو چقد می شناسی اما از اونجایی که اونایی که من رو می شناسن کم اند و من هم به طبع اونا رو میشناسم فک نکنم که شناختی که شما از من به عنوان یک انسان وحشتناک داری درست باشه... شما باید به همین مظلوم و کودن بودن بنده حساب بیشتری باز کنی ... البته کلا که فکر نمی کنم نیازی به حساب باز کردن باشه

ووووول دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ق.ظ

آخه نامرد روزگار، هم اتاقی های الان تو به قبلی ترجیح میدی؟؟ ناامید شدم! [-(

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ

چه تنها بود [:(]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد