سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سینما فرنگ



دیشب تو سینما فرهنگ در حالی که منتظر شروع فیلم پذیرای ساده بودیم  یکی داشت به اون یکی میگفت فلانی خیلی کَرِکتر یونیکی داره، یکی دیگه هم میگفت برم یه کافی!!! بزنم ریفرش شم و با گوش های خودم شنیدم که یکی بعد از گرفتن پاپ کورن! به فروشنده گفت تنکس! تنکس؟ چه فازیه؟ خواستم بلند داد بزنم جمع کنید این کارنوال ابتذال رو البته داد نزدم و به گفتن یه "شِت" آروم اکتفا کردم.


البته اسم فیلم درسته پذیرایی ساده بود ولی اینقدر این بغلی و جلویی و پشتی در حال خوردن پاپ کورن و ناچو و چیپس و پفک بودن یه پذیرایی مفصلی بود واسه خودش!

نظرات 4 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

اینم یه جورشه !!!
شاید یه جور بی فرهنگی با زبان بافرهنگی :)

هدی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

چقد دوس دارم سبک نوشته هات
هر روز سرک میکشم

من و منوچ جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://manomanuch1.blogfa.com/

آقا. این ک چیزی نیست. ما یک بار با دوست دخترمون رفتیم سینما فرهنگ. بعد دیدیم چ کاریه این همه پول دادیم بشینیم فیلم ببینیم. بنابراین شروع به لب بازی نمودیم و از وقت نهایت استفاده رو کردیم. یعنی اینکه بردیم. مهراز منو میشناسی؟

این دختر حرف نمی زند شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ http://yenevisandeh.blogfa.com/

حالا اگه همونها رو که انگلیسی بلغور می کردند رو کالبد شکافی می کردی میدیدی تا حالا از قم هم اونورتر نرفتنن.. اینکه هیچ حتی یه مدرک اینترمدیت کلاس زبان هم ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد