سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

این روزها

0.

این لینکدونی که این کنار می بینید با خون جیگر ساخته شده و با کلی دقت لینک ها انتخاب می شند و من حس می کنم که داره در حقش اجحاف میشه و در هر صورت من فقط از همین تریبون اعلام می کنم که قدر این لینک دونی رو بدونید ما حصل وبگردی بنده و چیز های جالبی که بهشون بر می خورم رو می تونید در اونجا ببینید

1.

جو چهارشنبه سوری به شدت همه جا رو گرفته و البته امسال گویا چهارشنبه سوری یک فرق هایی با سال های قبل داره که امروز میدون محسنی رو سنگر بندی کرده بودند و روی پل سید خندان من به عمرم این قدر موتور سوار های پلیس رو با این شکل و شمایل ندیده بودم و یک لحظه فکر کردیم نکنه مملکت حکومت نظامی شده .در هر صورت مادر بنده شیرشان رو حلال بنده نمی کنند اگر فردا بیرون بریم و شیطنت کنیم و عید رو به کام همه تلخ کنیم و الان می تونم تصور کنم که مادر بنده خدا حتما فکر می کنند من سربند یا زهرا به خودم می بندم و نارنجک به خودم می بندم و زیر تانک می پرم و می شوم رهبر 22 ساله و از این حرف ها که اگر سر سوزنی شناخت از من داشتند می دونستند که من عمراااااااا با همین غلظت و شما خودتون حدس بزنید عمرا چی؟ به هر حال مشکل اصلی برای این کار ها هزینه هست که بنده در شرایطی هستم که به زندگی خودم نمی رسم چه برسه به اینکه بخوام پول بدم ترق و توروق راه بندازم ، خب چه کاریه ، ملت ترق توروق می کنن ما حالشو می بریم

2.

من چتم ، تو چته؟

پی نوشت : این نوشته بسیار فلسفی می باشد ، به سادگی از کنار آن نگذرید

2.5

کسی اگر کتاب خیلی خوبی خونده که خیلی خوشش اومده یا فیلم خیلی خفنی دیده که خیلی خوشش اومده و خلاصه این چیز ها حتما یه آماری بده که بنده به شدت منتظرم . منظورم کلا شاهکار هایی که روتون تاثیر گذاشته و تاثیرش تا مدت ها ادامه داشته روتون

3.

لاست رو به اپیزود 12 ام رسوندم ... البته از وقتی فهمیدم محمد سیزن 1 رو تموم کرده کلا کفم بریده . من و محمد تا اپیزود 7 رو با هم دیدم . شنبه من ندیدم ، امروز بعد از ظهر زنگ زدم که عزیزم لاست رو به کجا رسوندی؟ گفت اپیزود 22 !!!! من کفم برید ، در حالی که لباس پوشیدم و کیفم رو جمع کردم و خودم رو به خونه محمد رسوندم د یدم سیزن 1 رو تموم کرده !!! به این نتیجه رسیدم کلا این آدم بسیار "کره(به فتح ک و کسر ر) تر از منه " و ما را باش زهی خیال باطل که فکر می کردیم بسیار "کره" ایم و به هر حال تضمین می کنیم که زود تر از محمد لاست را تموم کنیم . در هر صورت هنوز من از سوایر از بقیه بیشتر خوشم اومده و از کیت هم خیلی بدم اومده

پی نوشت : و فافاطی

4.

این شب و روز ها هم عجب شب و روز هایی شده . دارم از خونه ی دوستم میرم خونه ، ساعت 10 شب ، میدون هروی ، یه پسر بچه 17 18 ساله که هنوز پشت لبش سبز نشده به همراه چند نفر دیگه ایست بازرسی گذاشتند . گواهینامه ، کارت ماشین ، صندوق رو بزن ، پشت صندلی ها ، و خدا رو شکر موردی نداریم . می گم که آقا واسه چی؟ این کارا واسه چیه؟ که یهو یه آقایی عصبانی میشه که یعنی چی؟ ما پلیسیم ، هر وقت بخواییم حق داریم مدارک بخوایم و توی ماشین ها رو بگردیم و منم که می بینم آقا عصبانی شده "بچه گربه می شم جلوش ، از اون بچه ها که مامان میشه فداش ، بهش فاز میدم فکر می کنه مهندسم ، بهش می گم از رتبه و معدلم " و خلاصه دوباره راه می افتم و از لج به محض راه افتادن صدای ضبط رو اون قدر بلند می کنم که همراه با داد های ساسی مانکن تو L.A کردن تهران همراهی اش می کنم و میگم پلیس؟؟؟؟؟ و فکر می کنم من چه حقی دارم وقتی تو فرودگاه انگشتام رو تو جوهر استامپ می زنند و همه وسایلم رو بررسی می کنند اعتراض کنم؟ وقتی که تو کشور خودم دارم با سرعت مجاز رانندگی می کنم جلوم رو می گیرن و در حالی که مدارکم هم کامله باز هم پیادم می کنن و دهنم رو بو می کنن و نبضم رو می گیرن و چشمام رو چک می کنن جلو و عقب و توی ماشین و خودم رو می گردن و آخر هم از سر لطف می گذارن که بعد از 10 دقیقه به راهم ادامه بدم چرا باید انتظار داشته باشم تو فرودگاهای کشور های دیگه این برخورد رو با اتباع کشور ما انجام ندهند. کرامت انسانی ، کرامت شهروندی ، کرامت کرامت کرامت ، این یکی از آرزو های  منه ، اینه که کرامتمون حفظ بشه ، تو اداره ها ، کارمند ها کرامت مراجعه کننده رو حفظ کنند ... واقعا فقط توی خیابون نیست ، هیچ جا هیچ ارزشی برای تو قایل نیستند شعار نمی دم اما این از آرزو های بزرگ منه که یک روز در این کشور کرامت انسانی ما به عنوان یک شهروند حفظ شه.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

۲-مختصر مفید بود..دی
2.5-سِری کتاب های "نیکولا کوچولو" !! من که با خوندشون کلی میخندم!

Dew پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://dewl.blogfa.com

کامنت قبلی من بودم..دی
اسم یادم رفت!

آرش چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

2-دیووونه کیه؟ عاقل کیه؟ جانور کامل کیه؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد