سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سحر خیز باش تا کامروا باشی

همین طوری زمان داره به سرعت می گذره و انشاالله از فردا ما دیگه استارت درس رو به صورت اساسی بزنیم. نمی دونم چرا تا سرتو می گردونی یهو عقربه ساعت شمار درجه ها رو دو تا یکی رد کرده و یه چهار پنج ساعتی رفته جلو و مهراز مونده و حوضش. مهم ترین مشکل من خواب هست. نمیدونم چرا نمی تونم صبحا بیدار شم و آدمی که صبح بیدار نشه خب روزش دیگه اون شادابی رو نداره. از قدیم گفتن "سحر خیز باش تا کامروا باشی"  آخه یکی نیست به قول یکی از دوستان بگه آخه بابا بزرگه که ساعت چهار صبح ، قبل کله سحر بیدار می شد و گوسفندارو می برد چرا ساعت شش شب نشده زیر کرسی در حالی که شامشو خورده و دو تا راه از مادر بزرگه گرفته ،کم کم خودشو آماده خواب می کرده ، حالا ما چی؟ تا بیایم به خودمون بجنبیم ساعت شده 3 صبح شده و دیگه اگه  هفت صبحم بیدار شیم ساعت 8 شب تازه می رسیم خونه و شام بخوریم و به خودمون بیایم دوباره سه شب شده و تازه هشتمون گرو نهصدمونه و انگار نه انگار داریم روزی 24 ساعت 30 ساعت سگدو می زنیم و نمی دونیم چرا این کامروایی یه کام دل به ما نمیده که ما هم ناکام از این دنیا نریم . خلاصه وضع فعلی ما به شدت قاراشمیشه و ما که یه عمر دویدیم به هیچ جا نریسیدیم . البته این دویدن و نرسیدن هیچ ربطی به این که این روزها دویدن سهم کسانی است که نمی رسند نداره ها ... بی خودی جو سیاسی ندید . خلاصه ما که سحرخیزی پیشه می کنیم کامرواییش با خدای متعال بی نیاز نامتناهی عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ http://migrationer.blogsky.com

منم همینجور !خوشبختم

جواد دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

باز هم وقت امتحانا رسید و باز هم آه و ناله ی این جماعت برقی شروع شد!
همش دارن میخونن و غر میزنن[زبان]!

Dew سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ http://dewl.blogfa.com

اگه به راه حلی واسه بیدار شدن رسیدین من رو هم در جریان بذارید...هر چی این ساعت زنگ میزنه..انگار نه انگار...!!

والاااا راه حل خاصیییی نیستتتتت

مهیار سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

خلع عز خامه بد بیه معذرت خامه (اومدم تو این نظر بدم تو ژایین دادم)

هو هه هه ها ... سلام مهراز :دی عجبا ... 6 سال از اون موقع که با هم وب نویسی می کردیم اونم تو زولبیاکه اصلا نفهمیدیم چرا فیلتر شد گذشت(... تو بد شانسی) اون موقع یه شعاری بود که بی وبلاگ میشه زندگی کرد اما بی کامت و ویزیتور نه :دی البته این نظریه حداقل واسه من یکی و مطمئنم واسه تو عوض شد و تبدیل شد فقط و فقط واسه دل خودمون می نویسیم تبدیل شد و حتی بعضی موقعه ها دوست دارم خیلی ها نخونن چی می نویسم اما هنوز هنوز می بینم یه سری آدم میان یه سری نیاز های عجیب و غریب و ارضا کنن ( البته فک کنم چون مال من ارضا شد دیدم عوض شد :دی) مثه تبادل لینک و به ما سر بزن و چه می دونم مٍه همین کسب درآمد که بالا اومده و از این حرفا خندم میگیره اما خدا خیرشون بده :دی
راستی خودت خوبی عجب جای توپیه این جا
بنویس حال کنیم :دی ولی الان اون وردپرس دیدم خیلی جالب بود اما حیف اما بلاگ اسکای جای خوبیه اما امکانات میهن بلاگ خیلی توپه اما حیف یه جوریه اسمش :دی اما بلاگ اسکای از حرفای مورد علاقه من تشکیل شده و کلا کلاسش خیلی فرق می کنه
فعلا

مهیار سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

http://www.districtproxy.com
راسنی اینم یه سایت توپ :دی

بهتره این مطلبم حتما بخونی واست خوبه :دی البته می دونم خوندی اما به کار بگیر
خوابگرد یه قسمت داری در مورد وب نویسی فک کنم غلط نامه در مورد تایپ صحیح یه سر بزنی بد نیست (لینک نزاشتم چون نتونسیتم نت ایجا ... شده)
پی نوشت: سه تا نقطه میزارم نه اینکه فک کنی دارم ادب و رعایت می کنم :دی نه بابا چون شانس که نداریم یه سری میرن تو گوگل سرچ می کنن یه چیزی پیدا کنن مال تو رو پیدا می کنن بعد فیلتر میشی :دی
فعلا نظر بالا هم ماله پست قبلیت بود
بای

مهروز سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.maahi.blogfa.com

سلام
خوبی مهراز خان سحر خیز؟
من ۲۴ ساله
کارشناس محیط زیست
شما چی؟
فکر کنم ازم کوچیکتری
راستی من شما رو اد کردم

مهراز چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام
اسم تو شناسنامت مهرازه؟
اصلا این اسم از کجا اومده؟

آره خب تو شناسنامم همین اسمه دیگه . از کجا؟ بابا مامانم انتخاب کردند دیگه :دی تو چی ؟

مهیار چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام مهراز
این و بخون در مورد حسین [بخوانید یزید] شریعت (!) مداری که تمام حرفاش با سند و مدرک و مثه اینکه مد شده فقط بگن سند و فکر کنن حل دیگه نوشته که گفته توفیق بازجو بودن و نداشته در این نظام لینکشم بزار
الله اکبر
http://www.ayandenews.com/news/17408
لینک های بالا را دادم خوندی دیگه؟
پی نوشت : اینم جواب مهاجرانی به شریعت(!) مداری
http://mohajerani.maktuob.net/archives/2010/01/13/1309.php

شب خوش

مهیار پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام مهراز
خوبی؟ امشب حتما بسوی فردا رو ببین (علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای مجلس و یکی از اعضای کمیته شش نفره مجلس برای رسیدگی به حوادث پس از انتخابات است.

جواد اطاعت هم از اساتید علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی است
) قرار بیان مناظره کنن
راستی این لینک و ببین مو تنت سیخ میشه خدایی آدم خیلی ناراحت میشه عکس مردم ( به گفته آقایان اغتشاشگر , محارب, خس و خاشاک , بزغاله و گوساله :دی) بی چاره و انداختم تو نت
الله اکبر
حالا ببین شاخ در میاری :دی
http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=42587
مواظب خودت باش
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد